Шведська компанія «IKEA», відомий у світі ритейлер меблів і товарів для дому, має намір до запуску першого фізичного магазину в Україні розширити доступний асортимент товарів до 5 000 артикулів із нинішніх 3 600. Про це керівник «IKEA» в Україні Флоріан Мелле повідомив агентству «Інтерфакс-Україна».
«Ми плануємо розширити пропозицію в понад 5 000 артикулів товарів. Активно працюємо над тим, щоб усунути всі недоліки в роботі онлайн-магазину. Працюємо над розширенням і плануємо, що всі ці товари будуть доступні вже в момент, коли ми відкриємо фізичний магазин у Києві. Крім того, ми хочемо, щоб вони стали доступними для покупців іще швидше», – сказав він в інтерв'ю.
Мелле пояснив, що розширений асортимент міститиме вибірку товарів, яка підходить для формату магазинів city store.
За його словами, перші результати продажу інтернет-магазину «IKEA» в Україні продемонстрували великий успіх рішень для зберігання: коробки, шафи, модульні рішення PAX. Також дуже популярні аксесуари, особливо для кухні.
Наразі «IKEA» відкрила 100 додаткових вакансій співробітників і лідерів команд для першого магазину формату city store у ТРЦ «Blockbuster Mall» у Києві, а також нових пунктів видачі замовлень.
«Кількох із них ми вже знайшли й підготували, деякі ще перебувають у процесі тренінгу. Ми збільшуватимемо їх кількість поступово, щоб підготувати всіх цих людей до відкриття магазину наприкінці поточного року», – зазначив Мелле.
Загальна площа магазину становитиме понад 5 000 кв. м, у ньому буде представлено комбінацію аксесуарів і меблів в інсталяціях.
«У Києві відкриється магазин міського формату без відділу їжі та ресторану, але ми прагнемо запустити їх якнайшвидше. Зараз ми відкрили дві важливі вакансії: food-менеджер і бізнес-аналітик ринку їжі. Ці люди допоможуть нам відкрити кафе і зробити нашу їжу доступною для всіх», – зазначив керівник «IKEA» в Україні.
Як повідомлялося раніше, «IKEA» готується до відкриття свого магазину в Україні у жовтні.