Facebook в середу запустила в США і більш ніж в 50 інших країнах власну версію TikTok: новий відеододаток під назвою Reels, який вбудовано в Instagram, передає Reuters.
Новий додаток було запущено через кілька днів після того, як Microsoft повідомила, що веде переговори про придбання американських операцій TikTok у китайської компанії ByteDance.
Президент США Дональд Трамп погодився дозволити Microsoft вести переговори про придбання TikTok, якщо компанія зможе укласти угоду за 45 днів, повідомили три джерела, знайомі з ситуацією.
Запуск Reels посилить запеклу боротьбу Facebook і TikTok, які прагнуть завоювати увагу американських підлітків – багато з них за останні два роки перейшли в TikTok.
Facebook вперше випробувала Reels в Бразилії в 2018 році, а потім – у Франції, Німеччині та Індії.
Користувачі Reels можуть записувати короткі відео, а потім додавати спеціальні ефекти і музику з бібліотеки.
Як ми писали, Марк Цукерберг назвав протистояння Facebook і TikTok «боротьбою за ідеали демократії» і заявив, що Facebook стримує домінування Китаю у світі.