З березня нинішнього року авіакомпанія Qatar Airways повернула 600 000 клієнтів вартість невикористаних ними через пандемію квитків на польоти перевізника. Загальна сума повернення склала $1,2 млрд, тобто в середньому по $2000 на один квиток, передає The Independent.
Комерційний директор Qatar Airways Саймон Толінг-Сміт зазначив у коментарі виданню, що ця виплата вдарила по показниках компанії. Однак він наголосив:
«Наша авіакомпанія досить сильна, щоб впоратися з цим ударом... і ми повинні поводитися відповідально з нашими клієнтами і партнерами».
Грошові суми поверталися клієнтам протягом 30 днів з моменту подання заявки на повернення коштів. За даними британського Управління цивільної авіації, які наводить газета, авіакомпанія Emirates повертає гроші за квитки своїм клієнтам протягом трьох місяців, а Virgin Airlines – чотирьох.
Крім того, Qatar Airways вдалося вмовити 36% клієнтів обміняти квитки на ваучери, до яких авіакомпанія запропонувала 10%-й бонус.
Тепер же компанія намагається стимулювати попит на покупку нових квитків, пропонуючи дуже гнучку схему: квиток можна купувати за два роки, дату вильоту міняти багато разів і безкоштовно, можна змінювати також місто вильоту в межах однієї країни, і місто прильоту на інше в радіусі 8000 км від того, яке було зазначене у квитку спочатку.
Нагадаємо, Airbus погрожує подавати в суд на компанії, які не забирають замовлені в неї літаки.