Соціальні мережі Facebook та Twitter зяавили, що виявили російську кампанію впливу, замасковану під незалежне ЗМІ.
Як повідомляє Reuters, ця кампанія російську була націлена на «лівих» виборців в США і Великобританії. Діяльність сайту включала в себе наймання журналістів-фрілансерів для написання статей про внутрішню політику. У Facebook Inc розповіли, що операція – частково сфокусована на американській внутрішній політиці і расових заворушеннях в США напередодні президентських виборів 3 листопада – була зосереджена навколо псевдомедіаорганізаціі під назвою Peace Data.
Facebook повідомила про блокування та видалення групи з 13 акаунтів і двох сторінок за порушення правил сервісу про запобігання іноземного втручання. Стверджується, що вони працювали з «Агентством інтернет-досліджень», яке пов'язують з російським бізнесменом, «особистим шеф-кухарем Путіна» Євгеном Пригожиним.
Twitter заявила про блокування п’яти облікових записів «за маніпуляції на платформі». Соціальна мережа переканана, що «може достовірно співвіднести їх з російськими державними суб'єктами».
Нагадаємо: минулого місяця Facebook оголосила про запуск напередодні президентських виборів в США «найбільшої в американській історії кампанії інформування з питань виборів».