Американський виробник електронних сигарет Juul Labs Inc. планує продовжити скорочення штату, про це повідомив гендиректор компанії Кей-Сі Кростуейт в листі співробітникам. З початку 2020 року компанія вже скоротила близько третини робочих місць, пише The Wall Street Journal, на яку посилається Інтерфакс.
У компанії скоротять підрозділи, які не приносять достатньо виручки, щоб підтримувати подальші витрати. За словами Кростуейта, це дозволить компанії інвестувати в розвиток нових продуктів і технологій, а також фінансувати дослідження, які можуть продемонструвати регуляторам, що продукція Juul менш шкідлива, ніж сигарети.
«Хоча ці інвестиції не принесуть доходів у короткостроковій перспективі, вони дозволять нам завоювати довіру і розвивати компанію в довгостроковій перспективі», – зазначив гендиректор.
Скільки людей буде звільнено, поки що не повідомляється.
Після вступу Кростуейта на посаду глави компанії в минулому році Juul значно скоротила рекламну кампанію в США, ліквідувала понад 1500 робочих місць, припинила продаж ароматизованих електронних сигарет у США, а також переглянула плани розширення на міжнародних ринках, відзначає WSJ.
В останні місяці компанія пішла з ринків Південної Кореї, Австрії, Бельгії, Португалії та Іспанії.
Juul також планує піти з десятка інших країн, включаючи Італію, Німеччину, Росію, Індонезію і Філіппіни.
У першому кварталі 2020 року понад 90% продажів Juul припадали на США, Канаду і Великобританію.
У США частка компанії на ринку впала з 75% (2018 рік) до 58%, після того як у американців стала проявлятися таємнича хвороба легень, пов'язана з курінням вейпів, як повідомляло CNBC в листопаді 2019 року. Загалом захворіло понад 2100 осіб і загинули 42 людини, двоє з яких жили в Нью-Йорку. Адміністрація Трампа ще у вересні 2019 року оголосила про плани заборонити всі ароматизовані електронні сигарети, але відтоді не вжила жодних заходів.
Окремі штати на місцях ввели заборону на продаж вейпів. Генеральні прокурори Нью-Йорка, Каліфорнії і округу Колумбія восени 2019 року подали окремі позови проти виробника електронних сигарет Juul, стверджуючи, що компанія націлена на продаж своєї продукції підліткам.