Автомобільна промисловість Німеччини більше не є визначальною для економічного зростання країни, випливає з дослідження Інституту німецької економіки (IW). Пандемія коронавірусу COVID-19 завдала автомобілебудівній галузі більшого збитку, ніж іншим сферам, пише видання Handelsblatt, посилаючись на результати дослідження IW.
Згдно з даними дослідження, на початку пандемії істотно постраждали глобальні ланцюжки поставок автопрому. Потім галузь зіткнулася з різким падінням попиту, який відновлюється дуже повільно. Ситуацію ускладнюють вже наявні серйозні надлишки потужностей і технологічні перетворення, передає Deutsche Welle.
«У результаті автомобільної індустрії вперше за десятиліття знову чекають відчутні корективи в сфері персоналу, і вона поки перестане бути локомотивом зростання в Німеччині», – вказали експерти.
8 вересня в відомстві федерального канцлера відбудеться нарада представників автопрому з урядом Німеччини і представниками регонів. У Християнсько-соціальному союзі (ХСС), що входить в правлячу коаліцію, закликали надати додаткову допомогу автомобілебудівникам і підтримати розвиток електроавтомобілів у Німеччині.
Тим часом канцлер ФРН Ангела Меркель не вважає за необхідне розширення вже існуючого пакету допомоги.
Як повідомлялося, Nissan запланував скоротити світове виробництво авто на 30%, оскільки коронавірусна криза ускладнює процес відновлення рентабельності компанії.
За матеріалами FinMarket