Американський техногігант Apple анонсував відкриття свого першого інтернет-магазину в Індії 23 вересня. Як повідомляє Reuters, дата була обрана не випадково, оскільки співпаде із святковим сезоном в країні, коли рітейлери мають змогу заробити найбільше.
Наразі Apple продає свої продукти в Індії через треті країни і роздрібні компанії, такі як Amazon.com і Flipkart, що належить Walmart.
В Індії налічується понад 1 млн абонентів мобільного зв'язку, третина з яких покладається на дешеві і звичайні смартфони. Це свідчить про великі перспективи зростання для виробників смартфонів, але також пов'язано з більш дешевою робочою силою для виробництва пристроїв.
Нагадаємо: раніше на цьому тижні Apple запустила віртуальний фітнес-сервіс і пакетний сервіс Apple One, який об'єднує всі його підписки. Основна увага приділяється послугам, які лежать в основі стратегії зростання Apple і обслуговують клієнтів, що працюють з дому, через пандемію COVID-19.
Нагадаємо: 15 вересня Apple представила єдину підписку на свої сервіси Apple One. У неї ввійдуть Apple Music, Apple TV, Apple Arcade, Apple News та інші сервіси за фіксованою ціною.
У відповідь музичний сервіс Spotify заявив, що Apple, випустивши єдиний пакет підписок на свої сервіси Apple One, зловживає домінуючим становищем на ринку