Компанія Mars перейменує популярну марку Uncle Ben’s через расові стереотипи

Слово Uncle і чорношкірий чоловік на логотипі несуть негативний зміст, вважають в компанії

фото DR

Один з найвідоміших американських брендів Uncle Ben's буде перейменований в Ben's Original's, тому що виробник вважає, що попередня назва просуває «расові стереотипи». Під маркою Uncle Ben's випускається рис, який з 1950-х по 1990-ті був лідером серед продажів у США. Це черговий приклад відмови корпоративної Америки від усталених символів у відповідь на протести проти несправедливості й нерівності, пише Forbes з посиланням на FT.

«Нешкідливі» елементи дизайну залишаться в силі – в тому числі шрифт, синьо-помаранчева гамма і половина назви. Але Mars, що випускає однойменні батончики, перестане використовувати зображення чорношкірого чоловіка у віці, яке використовувалося більше 70 років.

Претензії виникли і до слова Uncle («дядько»): як заявила керівник напрямку продуктів харчування Mars Фіона Доусон, це слово в США іноді використовували в негативному ключі для позначення чорношкірих.

«Очевидно, ми б не хотіли асоціюватися з таким», – заявила Доусон. За її словами, Mars обмірковував і більш радикальні альтернативи новій назві, але вирішив «зберегти з минулого, що може».

Бренд Uncle Ben's використовується з 1947 року, права на рис швидкого приготування належать Mars з 1942-го. Чи існував «Бен» в реальності, невідомо, а зображення змалювали з метрдотеля чиказького ресторану. Заклики змінити бренд стали виразно звучати в цьому році на хвилі антирасистського руху Black Lives Matter.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS