Компанія Mars перейменує популярну марку Uncle Ben’s через расові стереотипи
Слово Uncle і чорношкірий чоловік на логотипі несуть негативний зміст, вважають в компанії

Один з найвідоміших американських брендів Uncle Ben's буде перейменований в Ben's Original's, тому що виробник вважає, що попередня назва просуває «расові стереотипи». Під маркою Uncle Ben's випускається рис, який з 1950-х по 1990-ті був лідером серед продажів у США. Це черговий приклад відмови корпоративної Америки від усталених символів у відповідь на протести проти несправедливості й нерівності, пише Forbes з посиланням на FT.
«Нешкідливі» елементи дизайну залишаться в силі – в тому числі шрифт, синьо-помаранчева гамма і половина назви. Але Mars, що випускає однойменні батончики, перестане використовувати зображення чорношкірого чоловіка у віці, яке використовувалося більше 70 років.
Претензії виникли і до слова Uncle («дядько»): як заявила керівник напрямку продуктів харчування Mars Фіона Доусон, це слово в США іноді використовували в негативному ключі для позначення чорношкірих.
«Очевидно, ми б не хотіли асоціюватися з таким», – заявила Доусон. За її словами, Mars обмірковував і більш радикальні альтернативи новій назві, але вирішив «зберегти з минулого, що може».
Бренд Uncle Ben's використовується з 1947 року, права на рис швидкого приготування належать Mars з 1942-го. Чи існував «Бен» в реальності, невідомо, а зображення змалювали з метрдотеля чиказького ресторану. Заклики змінити бренд стали виразно звучати в цьому році на хвилі антирасистського руху Black Lives Matter.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].