Російське судно-трубоукладач «Академік Черський», як виявилося, не готове вести роботи з укладання решти «Північного потоку – 2». Дообладнання, яке, за планами, мало відбутись на судні, перетворилося на серйозну тривалу модернізацію, пише technoblog.ru.
Весь час, поки «Академік Черський» стоїть в німецькому порту Мукран, ведуться роботи по модернізації трубоукладача. Проводиться заміна електроніки, навігаційного і керуючого обладнання, змінюються основні вузли і механізми у кожного з трьох наявних на судні кранів.
Встановлюються нові лебідки і якоря, випробувальна і зварювальний техніка. Монтуються додаткові генератори енергії, посилюється шумоізоляція машинного відділення. Модернізуються навіть каюти екіпажу. Весь цей обсяг робіт буде завершено в кращому випадку в жовтні.
Персонал, який займається модернізацією «Академіка Черського», проживає на двох розташованих неподалік баржах, що знаходяться під постійною охороною. Ніхто з зайнятих на проєкт фахівців не спілкується з журналістами і ніяк не коментує ситуацію.
Однак проблема з модернізацією, як виявилось, не єдина проблема для судна.
Нагадаємо: днями Міжнародна група клубів взаємного страхування судновласників (IG P & I) вирішила не надавати страхове покриття суднам, які можуть брати участь в будівництві трубопроводу «Північний потік – 2». Група поширила відповідний циркуляр, в якому порекомендувала рекомендують учасникам «оцінити і мінімізувати ризики укладення контрактів з Nord Stream 2 і Turk Stream», щоб уникнути санкційних ризиків.
Пізніше стало відомо, що «Академіка Черського» може застрахувати з російських компаній, яка і так вже перебуває під дією санкцій США, а тому їй втрачати нічого.
Разом з тим видання повідомляє про чутки, що Данія, в чиїх водах є недобудована ділянка «Північного потоку – 2» наполягала саме на міжнародній страховці судів-трубоукладачів. І тепер може заборонити будівництво газопроводу на підставі того, що такої страховки немає.