Британський онлайн-майданчик для покупки вживаних автомобілів Cazoo збільшив свою оцінку вдвічі до 2 млрд фунтів ($2,6 млрд) після залучення 240 млн фунтів в рамках останнього раунду фінансування.
Як повідомляє CNBC, заснована у 2018 році Алексом Честерманом, творцем британського сайту нерухомості Zoopla, Cazoo прагне заповнити пробіл в автомобільній промисловості на eBay. Онлайн-продажі авто як і раніше становлять крихітну частку світового ринку.
Компанія запустила свою платформу е-комерції для старих автомобілів тільки в грудні 2019 року, але виручка компанії вже виросла до 100 млн фунтів стерлінгів. Наразі він коштує більше ніж удвічі більше, ніж $1 млрд, в який він був оцінений в ході червневого раунду фінансування.
«За останні кілька місяців ми стали свідками прискорення переходу від офлайн-покупки автомобілів до онлайн-покупки, оскільки британські споживачі продовжували приймати наше унікальну на ринку пропозиція», – заявив гендиректор Cazoo Честерман.
Загалом продажі автомобілів в цьому році виявилися під величезним тиском через обмеження, пов'язані з коронавірусом, і їх згубного впливу на світову економіку. За даними IHS Markit, світові продажі автомобілів в цьому році знизяться на 22% до 70,3 млн одиниць.
Навіть в сегменті старих автомобілів продажі постраждали. За даними організації торгівлі SMMT, ринок уживаних автомобілів у Великобританії впав приблизно на 49% в ІІ кварталі до трохи понад 1 млн транзакцій через локдаун в країні, впроваджений у зв’язку з COVID-19.
Останній раунд Cazoo очолили американська венчурна компанія General Catalyst, D1 Capital Partners американського інвестора Дена Сандхейма і фонди, якими управляють Fidelity і BlackRock. Серед інших спонсорів – L Catterton, Durable Capital Partners і суверенний фонд Mubadala в Абу-Дабі.
Нагадаємо: у вересні український попит на нові легкові авто зріс на 6%.