Британська Cazoo, що продає вживані авто онлайн, збільшила оцінку до $2,6 млрд

Британська Cazoo, що продає вживані авто онлайн, збільшила оцінку до $2,6 млрд

Унікальний для Британії онлайн-майданчик для покупки вживаних автомобілів залучив під час останнього раунду фінансування понад $308 млн

Британська Cazoo, що продає вживані авто онлайн, збільшила оцінку до $2,6 млрд
фото www.cazoo.co.uk/

Британський онлайн-майданчик для покупки вживаних автомобілів Cazoo збільшив свою оцінку вдвічі до 2 млрд фунтів ($2,6 млрд) після залучення 240 млн фунтів в рамках останнього раунду фінансування.

Як повідомляє CNBC, заснована у 2018 році Алексом Честерманом, творцем британського сайту нерухомості Zoopla, Cazoo прагне заповнити пробіл в автомобільній промисловості на eBay. Онлайн-продажі авто як і раніше становлять крихітну частку світового ринку.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Компанія запустила свою платформу е-комерції для старих автомобілів тільки в грудні 2019 року, але виручка компанії вже виросла до 100 млн фунтів стерлінгів. Наразі він коштує більше ніж удвічі більше, ніж $1 млрд, в який він був оцінений в ході червневого раунду фінансування.

«За останні кілька місяців ми стали свідками прискорення переходу від офлайн-покупки автомобілів до онлайн-покупки, оскільки британські споживачі продовжували приймати наше унікальну на ринку пропозиція», – заявив гендиректор Cazoo Честерман.

Загалом продажі автомобілів в цьому році виявилися під величезним тиском через обмеження, пов'язані з коронавірусом, і їх згубного впливу на світову економіку. За даними IHS Markit, світові продажі автомобілів в цьому році знизяться на 22% до 70,3 млн одиниць.

Навіть в сегменті старих автомобілів продажі постраждали. За даними організації торгівлі SMMT, ринок уживаних автомобілів у Великобританії впав приблизно на 49% в ІІ кварталі до трохи понад 1 млн транзакцій через локдаун в країні, впроваджений у зв’язку з COVID-19.

Останній раунд Cazoo очолили американська венчурна компанія General Catalyst, D1 Capital Partners американського інвестора Дена Сандхейма і фонди, якими управляють Fidelity і BlackRock. Серед інших спонсорів – L Catterton, Durable Capital Partners і суверенний фонд Mubadala в Абу-Дабі.

Нагадаємо: у вересні український попит на нові легкові авто зріс на 6%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло