Американський інтернет-гігант Google може втратити браузер Chrome і частину свого рекламного бізнесу. Це питання розглядають Міністерство юстиції США і генеральна прокуратура країни, передає Bloomberg.
Таким є наслідок підсумків антимонопольного розслідування Конгресу США проти чотирьох IT-гігантів: Amazon, Apple, Facebook і Google.
Головною причиною, через яку компанію можуть зобов'язати продати Chrome і рекламний бізнес, називають відмову Google від підтримки сторонніх cookie-файлів у браузері, а також автоматизована платформа для закупівлі рекламного інструменту DoubleClickBidManager.
Також в звіті Конгресу йдеться про те, що на частку Google Chrome на території Сполучених Штатів припадає 81% запитів на комп'ютерах і 94% на мобільних пристроях.
Корпорація тримає під контролем 37,2% ринку онлайн-реклами. Виручка за 2019 рік становила близько $130 млрд.