Google може втратити браузер Chrome і частину рекламного бізнесу
Причина - Google відмовилася від підтримки сторонніх cookie-файлів у браузері

Американський інтернет-гігант Google може втратити браузер Chrome і частину свого рекламного бізнесу. Це питання розглядають Міністерство юстиції США і генеральна прокуратура країни, передає Bloomberg.
Таким є наслідок підсумків антимонопольного розслідування Конгресу США проти чотирьох IT-гігантів: Amazon, Apple, Facebook і Google.
Головною причиною, через яку компанію можуть зобов'язати продати Chrome і рекламний бізнес, називають відмову Google від підтримки сторонніх cookie-файлів у браузері, а також автоматизована платформа для закупівлі рекламного інструменту DoubleClickBidManager.
Також в звіті Конгресу йдеться про те, що на частку Google Chrome на території Сполучених Штатів припадає 81% запитів на комп'ютерах і 94% на мобільних пристроях.
Корпорація тримає під контролем 37,2% ринку онлайн-реклами. Виручка за 2019 рік становила близько $130 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].