Соцмережа Facebook повідомила, що заборонить розміщення реклами, яка покликана відрадити людей від вакцинації і поширює дезінформацію про вакцини під час пандемії коронавірусу. Про це пише Інтерфакс.
Компанія вже стикалася з критикою через те, що не зуміла запобігти поширенню на своїх платформах неправдивої інформації про безпеку та важливості вакцин.
У минулому році Facebook пообіцяла заборонити рекламу, яка містить неправдиву інформацію про вакцини, і налаштувати свої алгоритми так, щоб сторінки, на яких розміщується подібний контент, більше не з'являлися в «рекомендованному».
Однак пізніше компанія визнала, що не змогла прибрати платну рекламу з великої спільноти, яка виступала проти вакцинації і стверджувала, що лікарі вступили в змову, щоб приховати докази можливої шкоди щеплень для дітей.
Нові заходи соцмережі включають в себе боротьбу з рекламою, яка явно відмовляє людей від вакцинації, йдеться в повідомленні Facebook. Компанія пообіцяла, що в найближчі кілька днів почне усувати появу подібної реклами на своїй основній платформі і в Instagram.
«Ми постійно вдосконалюємо наш підхід до розміщення реклами, яка зачіпає соціальні проблеми, які провокують дискусії на чутливі теми в Facebook», – повідомила компанія.
Facebook, кількість активних користувачів якої станом на 30 червня становила 2,7 млрд, повідомила, що почне інформаційну кампанію про вакцинацію проти грипу з впровадженням інструментів для пошуку найближчого місця, де можна отримати вакцину. Також компанія буде співпрацювати з ВООЗ в спробі підвищити масштаб вакцинації.
Нагадаємо, Конгрес США пропонує розділити техногігантів Apple, Amazon, Google і Facebook через їх «лякаючий» потужний вплив.
Між тим Facebook відповіла на критику авторів фільму від Netflix «Соціальна дилема», який підводить глядачів до думки, що краще видалити свою сторінку із соцмережі.