За словами гендиректора Wizz Air Джозефа Вараді, світова авіаційна промисловість зменшиться в результаті коронавірусної кризи, оскільки багато приватних авіакомпаній потонуть, а уряди витрачають багато грошей, щоб утримати на плаву національних чемпіонів.
Як повідомляє Reuters, за словами Вараді, найсильніше постраждають традиційні авіакомпанії, які покладаються на свою мережу і бізнес-трафік, але Wizz Air очікує, що попит на дешеві квитки та прямі рейси швидко відновиться після стихання пандемії.
Wizz Air, заснована у 2003 році Вараді, колишнім главою нині неіснуючого угорського національного перевізника Malev, є однією з найбільших бюджетних авіакомпаній в Європі, орієнтованої в основному на центральну і східну частини Старого континенту.
Вараді також розкритикував відсутність політичної координації щодо обмежень на поїздки та інших заходів з подолання кризи та закликав глав держав приділяти більше уваги економічним наслідкам.
Десятки країн по всьому світу, включаючи Францію і Німеччину, надають різні форми державної підтримки або набувають більш великі пакети акцій своїх національних авіакомпаній, щоб допомогти їм пережити кризу, яка різко знизила попит на подорожі.
Але галузь загрузла в непослідовних правилах поїздок і карантину, які, за словами авіакомпаній, почасти є причиною того, що люди обмежують свої поїздки на літаку.
«Що стосується Wizz, то в той момент, коли COVID зникне, я думаю, ми повернемося до рівнів 2019 року, – сказав Вараді. – Ми не можемо рухатися дуже швидко, але проблема не в споживчому попиті, а в обмеженнях, що накладаються урядами».
За словами Вараді, Wizz зараз використовує половину свого звичайного трафіку.
Попри те, що поставки літаків різко впали, оскільки авіакомпанії намагаються підтримувати ліквідність, Wizz Air продовжує додавати літаки Airbus у свій парк під час кризи. Разом з індійською IndiGo на їх частку припадає близько чверті поставок Airbus.
За словами Вараді, для невеликого числа авіакомпаній, таких як Wizz Air, що мають інвестиційний рейтинг, все ще є можливості для залучення фінансування. Він додав, що Wizz відкрита для інших партнерських відносин за кордоном після створення стартапу в Абу-Дабі Wizz Air Abu Dhabi та розширення своєї присутності в Великобританії, куди вона продовжить інвестувати після Brexit.
Нагадаємо: Wizz Air зменшила кількість рейсів з України в зимовому розкладі польотів