Всього шість місяців тому запуск нового сервісу потокового відео Quibi викликав багато шуму й очікувань, однак через пів року компанія повідомила, що припиняє роботу і починає розпродавати свої активи.
Як повідомляє Reuters, ця новина підкреслює домінування Netflix, Amazon Prime Video, Disney + і Apple TV + над більш дрібними постачальниками потокового мовлення, які не можуть впоратися з величезними бюджетами на контент і великими каталогами конкурентів.
Quibi пропонувала розважальний та новинний контент тривалістю до 10 хвилин, адаптований для перегляду як в горизонтальному, так і вертикальному форматі на смартфонах. Сервіс був доступний за $5 на місяць з рекламою і $8 на місяць без неї.
«Наша невдача сталася не через брак досвіду. Ми розглянули й використали кожну надану нам можливість», – заявили гендиректор стартапу Мег Уітман і його засновник Джеффрі Катценберг в листі співробітникам. За їх словами, невдача може бути пов'язана з тим, що сама ідея не була досить хорошою для створення автономного стрімінгового сервісу, або винен невдалий момент, в який з'явилася платформа.
Нагадаємо: Quibi, який отримав $1,8 млрд від голлівудських студій та інших інвесторів, почав свою діяльність 6 квітня, коли споживачі в більшості країну були змушені проводити більшість часу вдома через карантинні обмеження, впровадження у зв’язку з пандемією.