Китайський ринок смартфонів продовжив скорочуватися в ІІІ кварталі, при цьому продажі впали на 14% в річному численні. Про це йдеться в аналізі компанії Counterpoint, передає Reuters.
Xiaomi – єдиний бренд, який продемонстрував зростання в період після того, як його продажі в Китаї виросли на 8% в рік. Її загальна ринкова частка збільшилася до 11% з 9% за аналогічний період минулого року. Counterpoint пов'язує хороші результати з агресивним промоушеном після того, як в серпні компанія відзначила своє десятиріччя.
Продажі Apple в Китаї впали на 7%, а Huawei – на 3%. Однак їх ринкові частки залишаються стабільними – 8% у Apple і 45% у Huawei.
Обидві компанії випустили свої нові флагмани в жовтні, і аналітики очікують високого попиту. Згідно Counterpoint, iPhone 11 є найбільш продаваним смартфоном за квартал, хоча у нього немає 5G.
Аналітики наголосили на невизначеності щодо того, чи зможе Huawei стимулювати попит, оскільки обмеження, введені урядом США, обмежують її доступ до ринку мікросхем і інших компонентів.
Нагадаємо: зростання виручки Huawei в ІІІ кварталі сповільнилося, а маржа впала, оскільки санкції США підривають бізнес китайського техногіганта.