Китайський ринок смартфонів продовжує скорочуватися
Xiaomi стала єдиною компанія в країні, яка зафіксувала зростання в ІІІ кварталі

Китайський ринок смартфонів продовжив скорочуватися в ІІІ кварталі, при цьому продажі впали на 14% в річному численні. Про це йдеться в аналізі компанії Counterpoint, передає Reuters.
Xiaomi – єдиний бренд, який продемонстрував зростання в період після того, як його продажі в Китаї виросли на 8% в рік. Її загальна ринкова частка збільшилася до 11% з 9% за аналогічний період минулого року. Counterpoint пов'язує хороші результати з агресивним промоушеном після того, як в серпні компанія відзначила своє десятиріччя.
Продажі Apple в Китаї впали на 7%, а Huawei – на 3%. Однак їх ринкові частки залишаються стабільними – 8% у Apple і 45% у Huawei.
Обидві компанії випустили свої нові флагмани в жовтні, і аналітики очікують високого попиту. Згідно Counterpoint, iPhone 11 є найбільш продаваним смартфоном за квартал, хоча у нього немає 5G.
Аналітики наголосили на невизначеності щодо того, чи зможе Huawei стимулювати попит, оскільки обмеження, введені урядом США, обмежують її доступ до ринку мікросхем і інших компонентів.
Нагадаємо: зростання виручки Huawei в ІІІ кварталі сповільнилося, а маржа впала, оскільки санкції США підривають бізнес китайського техногіганта.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].