Мінекономіки: Розвиток інновацій і креативної індустрії — це питання виживання

Один із напрямків — це розвиток туризму, пов’язаний із географічними зазначеннями

фото: ukrinform.ua

Заступник міністра розвитку економіки торгівлі та сільського господарства Олександр Романішин на IV Міжнародному форумі «Креативна Україна» заявив, що питання інноваційної економіки та креативної індустрії наразі є питанням виживання. Адже воно дозволяє знаходити нові шляхи подолання викликів, винаходити нові бізнес-моделі. Про це повідомляє «Укрінформ».

«Наразі питання інноваційної економіки і креативної індустрії – це вже не є питання хочу, чи не хочу. Це питання виживання. Тобто, ми маємо мінятися. Умови, в яких зараз перебуває весь світ і Україна зокрема, дає нові виклики і тільки так можна винаходити нові бізнес-моделі нові підходи до управління, нові інструменти прийняття рішень. Це все складові креативної економіки з точки зору менеджменту», – заявив Романішин.

Він зазначив, що Україна у 2020 році вперше зайняла друге місце у рейтингу «Глобальний інноваційний індекс 2020», який кожен рік розраховує Всесвітня організація інтелектуальної власності і в якому є елемент креативної індустрії.

«Власне це є певним знаком до того, що в Україні є таланти, є потенціал створення інноваційних продуктів. Відходу, врешті, від ресурсної економіки до економіки з продуктами високої доданої вартості з високими технологічними креативними компонентами. Якщо проаналізувати певні тренди, то можна побачити, що розвиток провідних країн, в яких велика складова складає креативна економіки, такі як Штати, Великобританія – їх розвиток – пряма крореляція між увагою до креативної індустрії і ВВП на душу населення. Креативна економіка Великобританії в годину генерує 10 млн фунтів стерлінгів», – відзначив заступник міністра.

За його словами, Україна має шалений потенціал і держава надає всі інструменти підтримки.
«Згадувались різні форми співпраці. Державне приватне партнерство. В Україні існує закон, який визнано одним з найкращих в Європі. Наразі більше 170 угод державно-приватного партнерства уже укладено. Користуйтесь цим інструментом. Це той інструмент, який поєднує і державу і приватні інвестиції і, власне, потреби регіону», – сказав урядовець.

Також він зауважив, що один із напрямків – це розвиток туризму, пов’язаний із географічними зазначеннями.

«В Україні ми почали тільки недавно реєструвати такі зазначення, і є вже три успіхи – це мелітопольська черешня, яка відома вже на весь світ. Це гуцульська овеча бринза. Ми плануємо ще 10 географічних зазначень – це і херсонські кавуни і карпатський мед. І це все створює передумови для розвитку туризму, там де ці географічні зазначення реєструються. Навколо них створюється увага туристів, інвесторів і поява нових інвестиційних проєктів», – підсумував Романішин.

Нагадаємо: національна стратегія-2030 передбачає збільшення частки креативних індустрій у ВВП до 10%.

Раніше повідомлялося, що у проєкті бюджету 2021 передбачено близько 27 млрд на розвиток культури – Марченко.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS