Французька продовольча Danone скоротить близько 2000 робочих місць, в тому числі кожну четверту посаду у своїй штаб-квартирі в Парижі. Скорочення робочих місць становить близько 2% всього персоналу компанії.
Як повідомляє Bloomberg, найбільший у світі виробник йогуртів намагається відновити прибутковість в розпал пандемії. Щорічна економія витрат повинна досягти 1 млрд євро ($1,2 млрд) до 2023 року після прийняття заходів, а також за рахунок більш ефективних закупівель. Крім того, Danone оголосила, що її скорегована операційна маржа повинна перевищити 15% у 2022 році і досягти 16-19% на більш пізньому етапі.
Генеральний директор Еммануель Фабер вирішив змінити орієнтацію організації на географічні області, а не на категорії продуктів, щоб зробити компанію більш гнучкою під час пандемії. Такі конкуренти, як Nestle, давно дотримуються аналогічної регіональної стратегії.
З початку року вартість акцій Danone упала на 29%.
Нагадаємо: у жовтні цього року Danon оголосив про найбільшу за останній час реструктуризацію.