Danone звільнить старих директорів і позбудеться слабких брендів

Danone звільнить старих директорів і позбудеться слабких брендів

Компанія проводить масштабну реструктуризацію через коронавірус і торгову війну з Китаєм

Danone звільнить старих директорів і позбудеться слабких брендів
фото DR

Французький молочний гігант Danon планує провести найбільшу за останній час реструктуризацію, намагаючись розгорнути програшну битву за частку ринку в США і Китаї, – двох найважливіших неєвропейських ринках збуту, пише Investing.com.

У понеділок компанія заявила про реструктуризацію за географічним принципом, призначення нових регіональних генеральних директорів для Північної Америки (Шейн Грант) і всього іншого світу (Веронік Пенкіенаті-Бозетті) і звільнення свого давнього фіндиректора Сесіль Кабаніс.

Danone також буде активніше позбуватися неефективних брендів, щоб повернутися до середньострокової мети зростання продажів на 3-5% в рік, яку, однак, не зможе досягти в цьому році.

Пандемія сильно вдарила по Danone – компанії, яка в минулому активно робила ставки на зростання споживання молочних продуктів і води на ринку країн, що розвиваються. Криза підтвердила думку багатьох аналітиків про те, що вона надто сильно залежить від завищених цін на бутильовану воду Evian і Volvic, щоб добитися прибутку і приховати основні проблеми з рентабельністю в молочному бізнесі.

Закриття ресторанів і барів по всьому світу в цьому році, поряд з припиненням багатьох інших видів бізнесу, призвело до падіння продажів води на 17% за перші дев'ять місяців року.

Що гірше, китайські обмеження на імпорт молочних продуктів і дитячих сумішей зруйнували ще одне велике джерело доходу компанії. На їх частку припало 7,1% із загального падіння продажів в третьому кварталі на 9,8%.

Ринок сприйняв новину про реструктуризацію Danone з обережним оптимізмом: зростання на 1,4% – це небагато порівняно з великим безперервним спадом більш ніж на 40% відтоді, як 14 місяців тому Дональд Трамп активізував свою торгову війну проти Китаю.

«Бізнес, як і раніше, важко передбачити, оскільки середовище все ще нестабільне, і щодо наслідків пандемії залишається невизначена ситуація щодо того, як саме буде послаблюватися карантин і розвиватися динаміка каналів продажів і споживчі звички», – йдеться в заяві компанії.

Danone зазначила, що найбільший тиск на дохід здійснює непередбачуваність щодо експорту в Китай.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло