Danone звільнить старих директорів і позбудеться слабких брендів
Компанія проводить масштабну реструктуризацію через коронавірус і торгову війну з Китаєм

Французький молочний гігант Danon планує провести найбільшу за останній час реструктуризацію, намагаючись розгорнути програшну битву за частку ринку в США і Китаї, – двох найважливіших неєвропейських ринках збуту, пише Investing.com.
У понеділок компанія заявила про реструктуризацію за географічним принципом, призначення нових регіональних генеральних директорів для Північної Америки (Шейн Грант) і всього іншого світу (Веронік Пенкіенаті-Бозетті) і звільнення свого давнього фіндиректора Сесіль Кабаніс.
Danone також буде активніше позбуватися неефективних брендів, щоб повернутися до середньострокової мети зростання продажів на 3-5% в рік, яку, однак, не зможе досягти в цьому році.
Пандемія сильно вдарила по Danone – компанії, яка в минулому активно робила ставки на зростання споживання молочних продуктів і води на ринку країн, що розвиваються. Криза підтвердила думку багатьох аналітиків про те, що вона надто сильно залежить від завищених цін на бутильовану воду Evian і Volvic, щоб добитися прибутку і приховати основні проблеми з рентабельністю в молочному бізнесі.
Закриття ресторанів і барів по всьому світу в цьому році, поряд з припиненням багатьох інших видів бізнесу, призвело до падіння продажів води на 17% за перші дев'ять місяців року.
Що гірше, китайські обмеження на імпорт молочних продуктів і дитячих сумішей зруйнували ще одне велике джерело доходу компанії. На їх частку припало 7,1% із загального падіння продажів в третьому кварталі на 9,8%.
Ринок сприйняв новину про реструктуризацію Danone з обережним оптимізмом: зростання на 1,4% – це небагато порівняно з великим безперервним спадом більш ніж на 40% відтоді, як 14 місяців тому Дональд Трамп активізував свою торгову війну проти Китаю.
«Бізнес, як і раніше, важко передбачити, оскільки середовище все ще нестабільне, і щодо наслідків пандемії залишається невизначена ситуація щодо того, як саме буде послаблюватися карантин і розвиватися динаміка каналів продажів і споживчі звички», – йдеться в заяві компанії.
Danone зазначила, що найбільший тиск на дохід здійснює непередбачуваність щодо експорту в Китай.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].