Siemens Mobility і Deutsche Bahn приступили до розробки поїздів на водневих паливних елементах і заправної станції, які будуть випробувані у 2024 році. Як повідомляє Reuters, компанії мають на меті замінити дизельні двигуни на місцевих залізничних мережах Німеччини.
Прототип, який буде побудований компанією Siemens, заснований на електричному вагоні Mireo Plus. Модульна система живлення забезпечить можливість роботи від будь-якого з трьох джерел – батарей, паливних елементів і навіть існуючих повітряних ліній, в залежності від того, де поїзд працюватиме. Прототип зможе заправлятися за 15 хвилин, буде мати запас ходу 600 км і максимальну швидкість 160 км / год.
Випробування відбуватимуться між містами Тюбінген, Хорб і Пфорцхайм в землі Баден-Вюртемберг.
За словами виконавчого директора Siemens Mobile Майкла Пітера, основний цільовий ринок – оператори регіональних мереж, які зазвичай замовляють партії від 10 до 50 поїздів.
«Ми бачимо ринковий потенціал в 10 000-15 000 поїздів в Європі, які необхідно буде замінити протягом наступних 10-15 років, причому 3000 поїздів тільки в Німеччині», – розповів він.
Кожен поїзд буде коштувати від 5 до 10 млн євро ($5,9-$11,9 млн), що в цілому створює ринковий потенціал в розмірі 50-150 млрд євро.
Уряд Берліна очікує, що «зелений» водень стане конкурентоспроможним з викопним паливом в довгостроковій перспективі і буде грати ключову роль в декарбонізації промисловості, опалення та транспорту.
Нагадаємо: Німеччина розглядає використання аміаку і метанолу в якості способів доставки водню як екологічно чистого палива для промисловості, що є частиною зусиль країни щодо забезпечення кліматичної нейтральної найбільшої економіки Європи до 2050 року. Наразі уряд ФРН фінансує техніко-економічне обґрунтування для оцінки способів транспортування водню і приділяє особливу увагу двом хімічним речовинам як можливому рішенню.