Витрати в інтернеті в «чорну п'ятницю» в цьому році зросли майже на 22%, встановивши новий рекорд. Про це свідчать дані Adobe Analytics, передає CNBC.
Споживачі витратили $9 млрд в інтернеті на наступний день після Дня подяки, що на 21,6% більше, ніж рік тому.
За даними Adobe, «кіберпонеділок» в цьому році стане найбільшим днем цифрових продажів за всю історію з витратами від $10,8 до $12,7 млрд, що складе зростання від 15% до 35% в порівнянні з роком раніше.
Adobe виявила, що «чорну п'ятницю» споживачі витрачають $6,3 млн за хвилину в Інтернеті, або в середньому $27,50 на людину. Витрати на смартфони зросли на 25,3% в порівнянні з минулим роком і досягли $3,6 млрд, що становить 40% від загальних витрат
За даними аналітиків, найпопулярнішими товарами в цьогорічну «чорну п'ятницю» стали Hot Wheels, набори Lego, Apple AirPods, Apple Watch, пристрої Amazon Echo і телевізори Samsung,
За даними Adobe, кількість покупок продуктів через інтернет в «чорну п'ятницю» зросла на 397% в порівнянні з середніми денними показниками жовтня. Продажі засобів особистої гігієни зросли на 556%, а онлайн-витрати на товари для тварин зросли на 254%.
Нагадаємо: онлайн-продажі на День подяки в США виросли на 21,5% в річному вираженні до $5,1 млрд, що стало новим рекордом. У День подяки у 2019 році онлайн-продажі склали $4,2 млрд.