Онлайн-продажі в День подяки в США досягли рекордного рівня в $5,1 млрд – Adobe Analytics
Це на 21,5% більше, ніж в минулому році

Хоча, з огляду на пандемію, багато людей вирішили не відвідувати фізичні магазини, вони з радістю наповнювали свої віртуальні споживчі кошики. Як повідомляє CNBC, з даними Adobe Analytics, витрати на День подяки виросли на 21,5% в річному вираженні до $5,1 млрд, що стало новим рекордом. У День подяки у 2019 році онлайн-продажі склали $4,2 млрд.
Adobe Analytics аналізує трафік на роздрібних вебсайтах і транзакції 80 зі 100 найбільших інтернет-магазинів США. Дані компанії свідчать про те, що майже половина з вказаних покупок цьогоріч була зроблена зі смартфонів.
Дані про покупки в інтернеті відображають тенденцію, яку очікували роздрібні торговці і галузеві спостерігачі: все більше споживачів уникають торгових центрів і купують подарунки «з дивану» під час пандемії.
За оцінками Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF), продажі у святкові дні зростуть на 3,6-5,2% в річному вираженні і складуть від $755,3 до $766,7 млрд. Торік вони зросли на 4% до $729,1 млрд, повідомляє NRF. В середньому святкові продажі зросли на 3,5% за останні п'ять років.
Adobe заявила, що очікує, що «чорна п'ятниця» і «кіберпонеділок» стануть двома найбільшими днями для онлайн-продажів в історії. Очікується, що продажі в «чорну п'ятницю» складуть від $8,9 до $10,6 млрд, а онлайн-продажі за весь святковий сезон складуть $189 млрд.
Нагадаємо: раніше цього місяця китайські гіганти е-комерції Alibaba і JD.com під час шопінгу в межах Дня одинака (День холостяка) виручили близько $115 млрд від продажу на своїх платформах, встановивши нові рекорди.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].