Facebook купила розробника платформи для спілкування з клієнтами за $1 млрд

Kustomer допоможе соцмережі поліпшити продукти для корпоративних клієнтів

фото www.flickr.com/photos/stockcatalog/41234217792

Найбільша у світі соціальна мережа Facebook оголосила про придбання Kustomer, стартапу-розробника платформи для управління відносинами з клієнтами. Як повідомляє CNBC, угода оцінюється в понад $1 млрд.

Kustomer – це CRM-платформа, яка допомагає об’єднати спілкування з клієнтами з різних каналів та програм, таких як WhatsApp або Messenger на одному екрані.

Телеканал зазначає, що така покупка для Facebook є незвичною. У минулому соцмережа в основному купувала компанії, орієнтовані на споживача, такі як Giphy в травні і іспанська PlayGiga в грудні 2019 року. Такі придбання зазвичай служать основою для створення функцій для користувачів Facebook.

Залучаючи Kustomer до участі, Facebook надасть малим підприємствам, що використовують її послуги для реклами і продажу товарів, додаткові функції для закриття продажів через сервіси соціальної мережі. Це, мабуть, повинно привести до того, що ці компанії будуть витрачати більше на рекламу в Facebook. Це ключовий момент для компанії, яка отримує майже 99% доходів від реклами.

Kustomer базується в Нью-Йорку і була заснована у 2015 році. За даними Crunchbase, компанія залучила близько $173,5 млн. JPMorgan виступав єдиним радником Kustomer в угоді.

Нагадаємо: днями ЗМІ повідомили, що федеральна влада США готує додатково ще чотири позови щодо звинувачень компаній Facebook і Google в порушенні антимонопольного законодавства країни.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS