Facebook купила розробника платформи для спілкування з клієнтами за $1 млрд
Kustomer допоможе соцмережі поліпшити продукти для корпоративних клієнтів

Найбільша у світі соціальна мережа Facebook оголосила про придбання Kustomer, стартапу-розробника платформи для управління відносинами з клієнтами. Як повідомляє CNBC, угода оцінюється в понад $1 млрд.
Kustomer – це CRM-платформа, яка допомагає об’єднати спілкування з клієнтами з різних каналів та програм, таких як WhatsApp або Messenger на одному екрані.
Телеканал зазначає, що така покупка для Facebook є незвичною. У минулому соцмережа в основному купувала компанії, орієнтовані на споживача, такі як Giphy в травні і іспанська PlayGiga в грудні 2019 року. Такі придбання зазвичай служать основою для створення функцій для користувачів Facebook.
Залучаючи Kustomer до участі, Facebook надасть малим підприємствам, що використовують її послуги для реклами і продажу товарів, додаткові функції для закриття продажів через сервіси соціальної мережі. Це, мабуть, повинно привести до того, що ці компанії будуть витрачати більше на рекламу в Facebook. Це ключовий момент для компанії, яка отримує майже 99% доходів від реклами.
Kustomer базується в Нью-Йорку і була заснована у 2015 році. За даними Crunchbase, компанія залучила близько $173,5 млн. JPMorgan виступав єдиним радником Kustomer в угоді.
Нагадаємо: днями ЗМІ повідомили, що федеральна влада США готує додатково ще чотири позови щодо звинувачень компаній Facebook і Google в порушенні антимонопольного законодавства країни.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].