Продажі американських рітейлерів у кіберпонеділок зросли на 15,1% порівняно з рівнем того ж дня минулого року і досягли рекордних $10,8 млрд. Про це повідомляє MarketWatch з посиланням на дані Adobe Analytics.
Кіберпонеділок настає після «чорної п'ятниці», цього дня онлайн-рітейлери пропонують значні знижки. В 2020 році він припав на 30 листопада.
За словами директора Adobe Digital Insights Тейлора Шрейнера, кіберпонеділок став «найбільшим днем онлайн-шопінгу в історії США, незважаючи на більш ранні знижки від рітейлерів».
«До кінця сезону свят ми очікуємо збереження рекордних рівнів продажів», – сказав він.
Більше третини покупок у кіберпонеділок (37%) в цьому році здійснювалися з використанням смартфонів.
Водночас показники онлайн-продажів в кіберпонеділок в цьому році не виправдали прогнозу Adobe, яка очікувала, що вони складуть $12,7 млрд, пише CNBC. Adobe також знизила свій прогноз інтернет-продажів в поточний передсвятковий сезон до $184 млрд зі $189 млрд – це все одно на 30% вище за минулорічний показник.
Нагадаємо, інтернет-продажі в «чорну п’ятницю» в США зросли до рекордних $9 млрд.