«Укрзалізниця» планує працювати над розвитком сервісних послуг

Планується розширити сервіс харчування, створити «листи очікування» та відкрити продаж квитків на Kyiv Boryspil Express онлайн

Фото: фейсбук/УЗ

АТ «Укрзалізниця» працює над доопрацюванням функціоналу гуртових пасажирські перевезення для туроператорів, створенням «листа очікування» для бронювання квитків, розширеннями сервісу щодо харчування в поїздах та інших додаткових послуг. Про це повідомляє пресслужба компанії.

«Ми будемо боротися за сегмент організованих поїздок. Зараз туроператорам часто незручно працювати з «Укрзалізницею» – невигідні тарифи, незручні стикування, складний процес бронювання. Відпрацюємо кожну з цих проблем і в ідеалі хочемо зробити так, щоб туроператор міг все оформляти онлайн, а тарифи мотивували працювати саме з УЗ», – розповів в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.

Він додав, що робота проводиться і з бізнес-сегментом: у планах введення корпоративних карт та карт лояльності для співробітників компанії, які часто подорожують по роботі.

Також Перцовський зазначив, що в майбутньому придбати проїзний документ на поїзди приміського сполучення та на поїзди Kyiv Boryspil Express можна буде на єдиній офіційній онлайн-платформі «Укрзалізниці» з продажу квитків.

Нагадаємо: «Укрзалізниця» планує збільшити ціни на квитки наступного року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS