«Укрзалізниця» планує працювати над розвитком сервісних послуг
Планується розширити сервіс харчування, створити «листи очікування» та відкрити продаж квитків на Kyiv Boryspil Express онлайн

АТ «Укрзалізниця» працює над доопрацюванням функціоналу гуртових пасажирські перевезення для туроператорів, створенням «листа очікування» для бронювання квитків, розширеннями сервісу щодо харчування в поїздах та інших додаткових послуг. Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Ми будемо боротися за сегмент організованих поїздок. Зараз туроператорам часто незручно працювати з «Укрзалізницею» – невигідні тарифи, незручні стикування, складний процес бронювання. Відпрацюємо кожну з цих проблем і в ідеалі хочемо зробити так, щоб туроператор міг все оформляти онлайн, а тарифи мотивували працювати саме з УЗ», – розповів в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.
Він додав, що робота проводиться і з бізнес-сегментом: у планах введення корпоративних карт та карт лояльності для співробітників компанії, які часто подорожують по роботі.
Також Перцовський зазначив, що в майбутньому придбати проїзний документ на поїзди приміського сполучення та на поїзди Kyiv Boryspil Express можна буде на єдиній офіційній онлайн-платформі «Укрзалізниці» з продажу квитків.
Нагадаємо: «Укрзалізниця» планує збільшити ціни на квитки наступного року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].