Антимонопольні регулятори ЄС дали дозвіл Google на укладення угоди на $2,1 млрд з придбання Fitbit. Як повідомляє Reuters, це відбулось після того, як інтернет-гігант погодився з деякими обмеженнями на використання даних користувачів, пов'язаних зі здоров'ям.
Угода, як відомо, викликала критику з боку захисників конфіденційності по обидві сторони океану, організацій споживачів і конкурентів Google стосовно ринкової влади компанії і використання даних про здоров'я людей для таргетингу реклами.
Європейська комісія заявила, що погодилася на поступки для Google, дійсні протягом 10 років з можливістю продовження ще на десятиліття, для вирішення проблем конкуренції.
Google зберігатиме дані користувачів Fitbit окремо від власних даних, які використовуються для реклами. Компанія заявила, що не буде використовувати дані Fitbit і інших носимих пристроїв для Google Ads. Користувачі самостійно вирішуватимуть чи зберігати свої дані про здоров'я в обліковому записі Google або Fitbit.
«Ми вважаємо, що угода стимулюватиме інновації в області носимих пристроїв і дозволить нам створювати продукти, які допоможуть людям вести більш здоровий спосіб життя», – сказав Google.
Нагадаємо: в серпні цього року Єврокомісія призупинила угоду Google з купівлі Fitbit і розпочала її поглиблену перевірку.