В «Укравтодорі» спростували інформацію щодо того, що низка доріг, оновлених і побудованих у межах програми «Велике будівництво», невдовзі стануть платними. Про це повідомляє пресслужба відомства у Facebook.
«23 грудня 2020 року на засідання Уряду затверджено постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд дорогами, які побудовані у рамках концесії. В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. Тобто жодна з доріг Великого будівництва цього року не може стати платною», – йдеться в повідомленні.
За словами «Укравтодору», єдиною метою постанови є створення умов для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні.
Відомство зауважило, що будівництво концесійних платних доріг обов’язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи.
Згідно з повідомленням, на першому етапі планується передати інвесторам шість пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1400 км. На цих ділянках інвестор не має права стягувати плату за проїзд, натомість він зароблятиме на придорожній інфраструктурі та availability payments (платі за доступність) з Державного дорожнього фонду.