Tesla створює нові прототипи вантажівки Semi на заводі Gigafactory в Неваді

Компанія запустила у виробництво чотири моделі Tesla Semi з акумуляторами нового типу

tesla.com

Американська компанія Tesla тестує нові версії електричних тягачів напередодні серійного виробництва. Як повідомляє Teslarati з посиланням на авторитетного інформатора Carsonight, автовиробник запустив у виробництво чотири моделі Tesla Semi з акумуляторними елементами нового типу – L-подібними батареями 2170, пише HighTech Plus.

За словами інсайдера, два тягачі будуть використані для дорожніх випробувань, один – для випробувань на довговічність, а останній відправиться на Аляску – Tesla перевірить енергоефективність батареї в холодну погоду.

Усередині кожного автомобіля буде встановлено по три блоки 2170. Такий підхід збільшить середній запас ходу і підвищить ймовірність коректних висновків e ході випробувань. При цьому, зазначає Carsonight, Tesla не поспішає з тестуванням недавно представлених акумуляторів 4680 на вантажних електромобілях.

Нові акумулятори 4680, анонсовані гендиректором Tesla Ілоном Маском на заході Battery Day, призначені для безперебійної роботи зі структурним акумуляторним блоком. Така система, в якій акумулятор використовується як конструктивний елемент, все ще не готова для електричних вантажівок 8 класу, пояснив інсайдер.

Судячи з усього, серійне виробництво Tesla Semi почнеться зі стандартних 2170, а протягом кількох років компанія перейде на більш складну конструкцію 4680.

Що стосується можливостей Semi, то характеристики вантажівки мінялися з кожним роком. Спочатку – в 2017 році – Маск пообіцяв забезпечити покупців Semi запасом ходу в 1000 км, хоча реальні показники – на момент анонсу – обмежувалися 480 і 800 км залежно від комплектації. Однак через кілька років інженерам Tesla все ж вдалося підвищити діапазон до 970 км.

«Добитися запасу ходу для вантажівки в 500 кілометрів досить просто, навіть тривіально, якщо чесно, і це якщо ми говоримо про вантажівку, яка везе близько 40 тонн. Якщо потрібно, то для далеких перевезень ми легко можемо підвищити дальність і до 800 км. Також ми працюємо над способом, який дозволить добитися 1000 км для важкої вантажівки», – повідомив глава компанії в недавньому інтерв'ю.

Серійне виробництво Tesla Semi, за словами Маска, почнеться на початку наступного року.

Нагадаємо, Tesla отримала замовлення на електровантажівки Semi, сума якого може досягти $100 млн.

Також повідомлялося, що Apple оснастить свій перший безпілотний електрокар «батареєю нового рівня».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS