Tesla створює нові прототипи вантажівки Semi на заводі Gigafactory в Неваді
Компанія запустила у виробництво чотири моделі Tesla Semi з акумуляторами нового типу

Американська компанія Tesla тестує нові версії електричних тягачів напередодні серійного виробництва. Як повідомляє Teslarati з посиланням на авторитетного інформатора Carsonight, автовиробник запустив у виробництво чотири моделі Tesla Semi з акумуляторними елементами нового типу – L-подібними батареями 2170, пише HighTech Plus.
За словами інсайдера, два тягачі будуть використані для дорожніх випробувань, один – для випробувань на довговічність, а останній відправиться на Аляску – Tesla перевірить енергоефективність батареї в холодну погоду.
Усередині кожного автомобіля буде встановлено по три блоки 2170. Такий підхід збільшить середній запас ходу і підвищить ймовірність коректних висновків e ході випробувань. При цьому, зазначає Carsonight, Tesla не поспішає з тестуванням недавно представлених акумуляторів 4680 на вантажних електромобілях.
Нові акумулятори 4680, анонсовані гендиректором Tesla Ілоном Маском на заході Battery Day, призначені для безперебійної роботи зі структурним акумуляторним блоком. Така система, в якій акумулятор використовується як конструктивний елемент, все ще не готова для електричних вантажівок 8 класу, пояснив інсайдер.
Судячи з усього, серійне виробництво Tesla Semi почнеться зі стандартних 2170, а протягом кількох років компанія перейде на більш складну конструкцію 4680.
Що стосується можливостей Semi, то характеристики вантажівки мінялися з кожним роком. Спочатку – в 2017 році – Маск пообіцяв забезпечити покупців Semi запасом ходу в 1000 км, хоча реальні показники – на момент анонсу – обмежувалися 480 і 800 км залежно від комплектації. Однак через кілька років інженерам Tesla все ж вдалося підвищити діапазон до 970 км.
«Добитися запасу ходу для вантажівки в 500 кілометрів досить просто, навіть тривіально, якщо чесно, і це якщо ми говоримо про вантажівку, яка везе близько 40 тонн. Якщо потрібно, то для далеких перевезень ми легко можемо підвищити дальність і до 800 км. Також ми працюємо над способом, який дозволить добитися 1000 км для важкої вантажівки», – повідомив глава компанії в недавньому інтерв'ю.
Серійне виробництво Tesla Semi, за словами Маска, почнеться на початку наступного року.
Нагадаємо, Tesla отримала замовлення на електровантажівки Semi, сума якого може досягти $100 млн.
Також повідомлялося, що Apple оснастить свій перший безпілотний електрокар «батареєю нового рівня».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].