Сервіс YouTube почав співпрацювати з організаціями охорони здоров'я, щоб випускати правдиві відео про пандемію коронавірусу і боротися з дезінформацією, пише The Bell з посиланням на Bloomberg.
Відеосервіс зібрав команду на чолі з Гартом Гремом – колишнім керівником CVS Health Corp., це один з найбільших в США постачальників рецептурних препаратів.
Партнерами Youtube в боротьбі з дезінформацією стали також Американська асоціація громадської охорони здоров'я, Форум Гарвардської школи громадської охорони здоров'я, Клівлендська клініка і Клініка Мейо.
Гарвард створить для YouTube хвилинні відеоролики про вакцини і безпеку шкіл під час пандемії, а також надасть експертів для відеороликів з артистами.
Штучний інтелект YouTube буде автоматично розглядати ці відео як достовірну інформацію (нарівні з такими джерелами, як ВООЗ), тому компанія очікує, що вони стануть часто з'являтися в пошуку за запитами, пов'язаними з COVID-19.
Youtube не просто залучає фахівців до створення відео медичної тематики, але також має намір їх спонсорувати.
Bloomberg відзначає, що це рідкісний прецедент для відеосервісу, який переважно заробляє на рекламі і не оплачує контент.
Нагадаємо, відеохостинг Rumble через суд вимагає в Google $6 млрд компенсації. Компанію звинуватили в тому, що вона віддає YouTube перевагу в результатах пошукової видачі.