YouTube у відповідь на дезінформацію про COVID-19 зніматиме власні «правдиві» ролики
Це рідкісний випадок для сервісу, який заробляє переважно на рекламі

Сервіс YouTube почав співпрацювати з організаціями охорони здоров'я, щоб випускати правдиві відео про пандемію коронавірусу і боротися з дезінформацією, пише The Bell з посиланням на Bloomberg.
Відеосервіс зібрав команду на чолі з Гартом Гремом – колишнім керівником CVS Health Corp., це один з найбільших в США постачальників рецептурних препаратів.
Партнерами Youtube в боротьбі з дезінформацією стали також Американська асоціація громадської охорони здоров'я, Форум Гарвардської школи громадської охорони здоров'я, Клівлендська клініка і Клініка Мейо.
Гарвард створить для YouTube хвилинні відеоролики про вакцини і безпеку шкіл під час пандемії, а також надасть експертів для відеороликів з артистами.
Штучний інтелект YouTube буде автоматично розглядати ці відео як достовірну інформацію (нарівні з такими джерелами, як ВООЗ), тому компанія очікує, що вони стануть часто з'являтися в пошуку за запитами, пов'язаними з COVID-19.
Youtube не просто залучає фахівців до створення відео медичної тематики, але також має намір їх спонсорувати.
Bloomberg відзначає, що це рідкісний прецедент для відеосервісу, який переважно заробляє на рекламі і не оплачує контент.
Нагадаємо, відеохостинг Rumble через суд вимагає в Google $6 млрд компенсації. Компанію звинуватили в тому, що вона віддає YouTube перевагу в результатах пошукової видачі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].