Netflix закінчив минулий рік з більш ніж 200 млн передплатників. Як повідомляє WSJ, компанії вдалось досягнути настільки високого показника завдяки пандемії, яка змушує людей проводити більше часу вдома, а також зростаючому попиту на міжнародних ринках, де потоковий гігант має значну перевагу перед своїми конкурентами.
Компанія заявила, що тепер вона може генерувати більше коштів, ніж їй потрібно, і їй більше не доведеться позичати гроші для підтримки своєї стратегії зростання.
Netflix продовжує збільшувати кількість передплатників, попри зростаючу конкуренцію з боку нових потокових сервісів, таких як Disney +, Apple TV +, HBO Max і Peacock. Всі вони з'явилися на ринку менш як рік тому.
За даними Netflix, компанія залучила 37 млн передплатників, довівши загальну кількість користувачів до 203,7 млн до кінця 2020 року.
Netflix створює свій контент набагато швидше, ніж телебачення, що дозволило компанії краще підготуватися до пропозиції свіжого контенту, коли почалася пандемія – чого інші молодші потокові сервіси поки не можуть собі дозволити.
Нагадаємо: в жовтні минулого року Netflix оголосила про підвищення цін для своїх передплатників в США, щоб мати змогу створювати більш різноманітний і якісний контент.