Вартість Model 3 в Європі стала нижчою на 2-3 тисячі євро, в залежності від версії. Причиною таких змін можуть бути коливання курсу долара або бажання закріпитися на важливих європейських ринках, обходячи конкурентів. Про це пише HighTech Plus з посиланням на Electrek.
Поки великі автокомпанії були обережними і шукали компроміси з регуляторами, Tesla зробила ставку на масовий випуск повністю електричних моделей і вибилася в лідери серед виробників EV. За першу половину 2020 року компанія продала понад 179 000 електромобілів, тобто стільки ж, скільки три наступних в рейтингу автовиробники разом узяті, і зайняла 28% глобального ринку.
Однак поступово розстановка сил починає змінюватися. Європейські автовиробники під тиском регуляторів, які вимагають від них випускати більше чистих автомобілів, приймають нові стратегії і програми. У Tesla все ще сильні позиції в Європі, але компанія Ілона Маска втрачає ринок під напором інших виробників EV.
Важливим європейським ринком для Tesla стала Німеччина, особливо після того, як компанія вклалася в будівництво нової фабрики під Берліном. Як повідомляє Electrek, за ніч ціни на Model 3 впали там на 2-3 тисячі євро:
Те ж саме відбулося і в ряді інших європейських країн. Частково зміну цін можна пояснити зниженням курсу долара по відношенню до євро. При цьому два місяці тому Tesla підняла ціни на Model S на всіх ринках.
Влітку минулого року Маск заявив, що європейська версія Tesla Model Y буде значно відрізнятися від тієї, що виробляють у США, і зробить революцію в автомобілебудуванні. Пізніше Маск також натякнув, що зміни торкнуться не тільки апаратної частини кросовера, але й дизайну, а також програмного забезпечення.
Як повідомлялося, глава Volkswagen зареєструвався в Twitter і в першому ж пості «наїхав» на Ілона Маска, обіцяючи йому жорстку конкуренцію.