Tesla знизила ціни на Model 3 в Європі під натиском конкурентів

Tesla знизила ціни на Model 3 в Європі під натиском конкурентів

У Tesla все ще сильні позиції в Європі, але компанія Ілона Маска втрачає ринок

Tesla знизила ціни на Model 3 в Європі під натиском конкурентів
Tesla Model X
фото DR

Вартість Model 3 в Європі стала нижчою на 2-3 тисячі євро, в залежності від версії. Причиною таких змін можуть бути коливання курсу долара або бажання закріпитися на важливих європейських ринках, обходячи конкурентів. Про це пише HighTech Plus з посиланням на Electrek.

Поки великі автокомпанії були обережними і шукали компроміси з регуляторами, Tesla зробила ставку на масовий випуск повністю електричних моделей і вибилася в лідери серед виробників EV. За першу половину 2020 року компанія продала понад 179 000 електромобілів, тобто стільки ж, скільки три наступних в рейтингу автовиробники разом узяті, і зайняла 28% глобального ринку.

Однак поступово розстановка сил починає змінюватися. Європейські автовиробники під тиском регуляторів, які вимагають від них випускати більше чистих автомобілів, приймають нові стратегії і програми. У Tesla все ще сильні позиції в Європі, але компанія Ілона Маска втрачає ринок під напором інших виробників EV.

Важливим європейським ринком для Tesla стала Німеччина, особливо після того, як компанія вклалася в будівництво нової фабрики під Берліном. Як повідомляє Electrek, за ніч ціни на Model 3 впали там на 2-3 тисячі євро:

  • Model 3 Standard Range Plus: з 42 990 до 39 990 євро
  • Model 3 Lang Range AWD: з 52 490 до 49 990 євро.
  • Model 3 Performance: з 58 490 до 54 990 євро.

Те ж саме відбулося і в ряді інших європейських країн. Частково зміну цін можна пояснити зниженням курсу долара по відношенню до євро. При цьому два місяці тому Tesla підняла ціни на Model S на всіх ринках.

Влітку минулого року Маск заявив, що європейська версія Tesla Model Y буде значно відрізнятися від тієї, що виробляють у США, і зробить революцію в автомобілебудуванні. Пізніше Маск також натякнув, що зміни торкнуться не тільки апаратної частини кросовера, але й дизайну, а також програмного забезпечення.

Як повідомлялося, глава Volkswagen зареєструвався в Twitter і в першому ж пості «наїхав» на Ілона Маска, обіцяючи йому жорстку конкуренцію.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло