Відомий французький виробник предметів розкоші LVMH (Moët Hennessy – Louis Vuitton) запланував провести капітальну реорганізацію товарної лінійки Tiffany & Co, щоб зосередитися на золоті і дорогоцінному камінні, а також на елітному ринку срібних браслетів. Про це Reuters повідомили власні джерела.
Співрозмовники агентства також зазначили, що новий власник Tiffany також змінить зовнішній вигляд ювелірних магазинів і розширить свою присутність в Європі і Азії.
Більше третини з 320 магазинів Tiffany знаходяться в США і джерела описали деякі з них як застарілі, неякісні і такі, що потребують ремонту.
«LVMH може дати Tiffany час і гроші, необхідні для великих інвестицій в асортимент продукції і в магазини по всьому світу, і почекати, поки вони окупляться в середньостроковій перспективі», – сказало одне з джерел.
На відміну від таких конкурентів, як Cartier і Van Cleef & Arpels, що належать Richemont, а також від іншого бренду LVMH Bulgari, асортимент продукції Tiffany варіюється від срібних кулонів за $150 до діамантових намист вартістю в десятки мільйонів.
Срібні прикраси мають валовий прибуток близько 90% і є ідеальною відправною точкою для молодих і менш забезпечених покупців, але провідним галузевим брендам також потрібен середній і високий асортимент – з ціною вище $100 000 – для створення аури ексклюзивності, вважають експерти.
У відеозверненні до співробітників бос LVMH Бернар Арно, який також є найбагатшою людиною у Франції, сказав, що хоче підняти авторитет Tiffany, навіть якщо для цього буде потрібно час. Він підкреслив, що лейбл може розраховувати на багаті ресурси LVMH.
LVMH ретельно вивчатиме роботу і розташування магазинів і може використовувати свій вплив, щоб отримати більш вигідні умови оренди або знайти кращі вітрини, випущені іншими брендами в групі.
Нью-йоркська компанія Tiffany, заснована в 1837 році, досягла світової популярності завдяки фільму 1961 року «Сніданок у Тіффані» з Одрі Хепберн у головній ролі, але новий маркетинговий хід, як повідомляє видання, може допомогти бренду.
Александр Арно, один з чотирьох дітей Бернара Арно, який нині займає пост виконавчого віцепрезидента Tiffany, сказав, що зосередиться на рекламних кампаніях і залученні молодих клієнтів.
Молодий Арно буде працювати разом з новим гендиректором Ентоні Ледрю, який керував глобальною комерційною діяльністю Vuitton та відомий розгортанням своєї лінії високоякісних ювелірних прикрас. До цього він встиг попрацювати в Tiffany, а також в Cartier.
Нагадаємо: раніше цього місяця LVMH завершила угоду про придбання американської ювелірної компанії Tiffany & Co за $15,8 млрд.