Більше каратів і блиску: як LVMH планує змінити Tiffany

Більше каратів і блиску: як LVMH планує змінити Tiffany

Tiffany чекає капітальна реорганізація та розширення присутності в Європі і Азії

Більше каратів і блиску: як LVMH планує змінити Tiffany
фото www.flickr.com/photos/yokonana/5590838207

Відомий французький виробник предметів розкоші LVMH (Moët Hennessy – Louis Vuitton) запланував провести капітальну реорганізацію товарної лінійки Tiffany & Co, щоб зосередитися на золоті і дорогоцінному камінні, а також на елітному ринку срібних браслетів. Про це Reuters повідомили власні джерела.

Співрозмовники агентства також зазначили, що новий власник Tiffany також змінить зовнішній вигляд ювелірних магазинів і розширить свою присутність в Європі і Азії.

Більше третини з 320 магазинів Tiffany знаходяться в США і джерела описали деякі з них як застарілі, неякісні і такі, що потребують ремонту.

«LVMH може дати Tiffany час і гроші, необхідні для великих інвестицій в асортимент продукції і в магазини по всьому світу, і почекати, поки вони окупляться в середньостроковій перспективі», – сказало одне з джерел.

На відміну від таких конкурентів, як Cartier і Van Cleef & Arpels, що належать Richemont, а також від іншого бренду LVMH Bulgari, асортимент продукції Tiffany варіюється від срібних кулонів за $150 до діамантових намист вартістю в десятки мільйонів.

Срібні прикраси мають валовий прибуток близько 90% і є ідеальною відправною точкою для молодих і менш забезпечених покупців, але провідним галузевим брендам також потрібен середній і високий асортимент – з ціною вище $100 000 – для створення аури ексклюзивності, вважають експерти.

У відеозверненні до співробітників бос LVMH Бернар Арно, який також є найбагатшою людиною у Франції, сказав, що хоче підняти авторитет Tiffany, навіть якщо для цього буде потрібно час. Він підкреслив, що лейбл може розраховувати на багаті ресурси LVMH.

LVMH ретельно вивчатиме роботу і розташування магазинів і може використовувати свій вплив, щоб отримати більш вигідні умови оренди або знайти кращі вітрини, випущені іншими брендами в групі.

Нью-йоркська компанія Tiffany, заснована в 1837 році, досягла світової популярності завдяки фільму 1961 року «Сніданок у Тіффані» з Одрі Хепберн у головній ролі, але новий маркетинговий хід, як повідомляє видання, може допомогти бренду.

Александр Арно, один з чотирьох дітей Бернара Арно, який нині займає пост виконавчого віцепрезидента Tiffany, сказав, що зосередиться на рекламних кампаніях і залученні молодих клієнтів.

Молодий Арно буде працювати разом з новим гендиректором Ентоні Ледрю, який керував глобальною комерційною діяльністю Vuitton та відомий розгортанням своєї лінії високоякісних ювелірних прикрас. До цього він встиг попрацювати в Tiffany, а також в Cartier.

Нагадаємо: раніше цього місяця LVMH завершила угоду про придбання американської ювелірної компанії Tiffany & Co за $15,8 млрд.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло