Компанія Uber Technologies (розробник однойменних додатків для виклику таксі і доставки їжі) оголосила про придбання алкогольного онлайн-маркетплейсу Drizly за $1,1 млрд, передає РБК. Очікується, що угода закриється в першій половині 2021 року. Угода на 90% буде оплачена акціями Uber, на 10% буде грошовою.
Після завершення угоди Drizly стане дочірньою компанією Uber, а її торговий майданчик буде інтегрований з додатком Uber Eats. Компанія також збереже окремий додаток Drizly, йдеться в повідомленні.
Заснована в 2012 році Drizly – найбільший в Північній Америці алкогольний онлайн-маркетплейс з послугою доставки напоїв. Компанія співпрацює з ритейлерами в 1400 містах.
Відразу після оголошення про угоду акції Uber на премаркеті 2 лютого виросли більш ніж на 5%, до $56. Після відкриття основної сесії торгів котирування злетіли на 10%, але до закриття торгів скоректувалися до 8,4% ($57,19 за акцію).
Також повідомлялося, що Uber продасть підрозділ безпілотних автомобілів своєму конкуренту за $4 млрд.