Uber купить алкогольний онлайн-маркетплейс за $1 млрд
Очікується, що операція буде закрита в першій половині 2021 року

Компанія Uber Technologies (розробник однойменних додатків для виклику таксі і доставки їжі) оголосила про придбання алкогольного онлайн-маркетплейсу Drizly за $1,1 млрд, передає РБК. Очікується, що угода закриється в першій половині 2021 року. Угода на 90% буде оплачена акціями Uber, на 10% буде грошовою.
Після завершення угоди Drizly стане дочірньою компанією Uber, а її торговий майданчик буде інтегрований з додатком Uber Eats. Компанія також збереже окремий додаток Drizly, йдеться в повідомленні.
Заснована в 2012 році Drizly – найбільший в Північній Америці алкогольний онлайн-маркетплейс з послугою доставки напоїв. Компанія співпрацює з ритейлерами в 1400 містах.
Відразу після оголошення про угоду акції Uber на премаркеті 2 лютого виросли більш ніж на 5%, до $56. Після відкриття основної сесії торгів котирування злетіли на 10%, але до закриття торгів скоректувалися до 8,4% ($57,19 за акцію).
Також повідомлялося, що Uber продасть підрозділ безпілотних автомобілів своєму конкуренту за $4 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].