Uber купить алкогольний онлайн-маркетплейс за $1 млрд

Uber купить алкогольний онлайн-маркетплейс за $1 млрд

Очікується, що операція буде закрита в першій половині 2021 року

Uber купить алкогольний онлайн-маркетплейс за $1 млрд
фото Shutterstock

Компанія Uber Technologies (розробник однойменних додатків для виклику таксі і доставки їжі) оголосила про придбання алкогольного онлайн-маркетплейсу Drizly за $1,1 млрд, передає РБК. Очікується, що угода закриється в першій половині 2021 року. Угода на 90% буде оплачена акціями Uber, на 10% буде грошовою.

Після завершення угоди Drizly стане дочірньою компанією Uber, а її торговий майданчик буде інтегрований з додатком Uber Eats. Компанія також збереже окремий додаток Drizly, йдеться в повідомленні.

Заснована в 2012 році Drizly – найбільший в Північній Америці алкогольний онлайн-маркетплейс з послугою доставки напоїв. Компанія співпрацює з ритейлерами в 1400 містах.

Відразу після оголошення про угоду акції Uber на премаркеті 2 лютого виросли більш ніж на 5%, до $56. Після відкриття основної сесії торгів котирування злетіли на 10%, але до закриття торгів скоректувалися до 8,4% ($57,19 за акцію).

Також повідомлялося, що Uber продасть підрозділ безпілотних автомобілів своєму конкуренту за $4 млрд.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло