Згідно з новою нормативною документацією Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, компанія з виробництва електромобілів Ілона Маска Tesla відкличе до 36 126 автомобілів Model S і Model X в Китаї через збої сенсорного екрана. Як повідомляє CNBC, автівки були випущені в період з 2013 по 2018 рік на заводі Tesla під Фремонтом, штат Каліфорнія, і експортувалися в Китай.
Причина відкликання полягає у тому, що після досягнення приблизно 3000 циклів перезапису флеш-пам'ять в блоці управління MCU перестає функціонувати належним чином, що відбивається на роботі сенсорного екрана. У зв'язку з цим відбуваються його відключення під час водіння, і водій втрачає доступ до елементів управління.
Раніше цього місяця Tesla погодилася відкликати 134 951 електромобілі Model S і Model X на вимогу Національного управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA). Відкликання пов'язане з проблемами в сенсорному екрані на центральній консолі, що вело до втрати зображень з камери заднього виду і збоїв у роботі поворотником. Крім того, вони заважали вмикати обігрів і розморожування лобового скла, що «могло знизити видимість у негоду».
Федеральне управління автомобільного транспорту Німеччини, Kraftfahrt-Bundesamt, наразі досліджує автомобілі Tesla на предмет тих же збоїв сенсорного екрана.
Китай – прибутковий ринок для Tesla і виробників електромобілів в цілому. Компанія почала виробництво на своєму відносно новому заводі в Шанхаї, першому за межами США, в січні минулого року.
За даними JL Warren Capital, ринкова частка Tesla в категорії «автомобілі на новій енергії» в Китаї складала близько 12% минулого року – це означає, що їхні автомобілі неймовірно популярні в КНР, особливо з урахуванням того, що покупці автомобілів в Китаї більш чутливі до цін , ніж в США. У 2020 і 2019 роках уряд Китаю витратив 11,3 млрд юанів ($1,7 млрд) і 14,4 млрд юанів ($2,2 млрд) на субсидування індустрії електромобілів, а Tesla отримала близько 25% від загального обсягу субсидій.