Китайський регулятор ринку опублікував нові антимонопольні правила, націлені на інтернет-платформи. Як повідомляє CNBC, нові правила посилюють існуючі обмеження, з якими стикаються технологічні гіганти країни.
Нові правила формалізують більш ранній антимонопольний законопроєкт, випущений в листопаді, і роз'яснюють ряд монополістичних практик, які регулюючі органи запланували припинити.
Очікується, що ці правила вплинуть на провідні інтернет-сервіси країни, в тому числі на сайти е-комерції, такі як Taobao і Tmall від Alibaba Group або JD.com. Вони також охоплять платіжні сервіси, такі як Alipay від Ant Group або WeChat Pay від Tencent Holding.
Правила, опубліковані Державною адміністрацією з регулювання ринку (SAMR), забороняють компаніям різну поведінку, включаючи примус продавців до вибору між провідними інтернет-гравцями країни, що є давньою практикою на ринку. Регулятор заявив, що нові принципи «зупинять монополістичну поведінку в економіці платформ і захистять чесну конкуренцію на ринку». У повідомленні також йдеться про те, що це зупинить компанії від обмеження технологій і використання даних та алгоритмів для маніпулювання ринком.
Як відомо, протягом кілько останні місяців влада Китаю взялась за посилення контролю над своїми техногігантами, відмовившись від своєї попередньої політики невтручання.
Нагадаємо: у грудні регулюючі органи почали антимонопольне розслідування відносно Alibaba Group після того, як зупинили ІРО її платіжної афілійованої компанії Ant Group на суму $37 млрд.