В компанії Google збираються припинити практику відстежування місцезнаходження користувача за допомогою файлів cookie, повідомляє HighTech.
Представники Google заявили про створення технології FLoC (Federated Learning of Cohorts): вона дозволить відмовитися від таргетування реклами на основі cookie-файлів. Стверджується, що FLoC підвищить приватність серфінгу і дозволить не вдаватися до збору персональних даних користувачів.
Зростаючий страх перед відстеженням розташування за допомогою cookie спонукав компанію підтримати законодавство про права інтернету і розробити спосіб ефективно зорієнтувати рекламу без збору всієї доступної інформації про користувача.
Суть технології в тому, що підбір рекламних оголошень по FLoC не вимагає доступу до даних конкретного користувача, а об'єднує людей зі схожими інтересами в групи. Таким чином, рекламне оголошення бачить група користувачів.
Крім цього, використання FLoC дозволить боротися з шахрайським рекламним трафіком.
Google анонсувала технологію в 2019 році. Тестування проведуть у 2021 році. Дата впровадження технології ще невідома, тому що в компанії ще не вирішили юридичні питання. Тестування пройде на базі Chrome.
Як повідомлялося, Google видалить всі дані користувачів з сервісу Play Music.