Google припинить стежити за користувачами за допомогою файлів-cookie
Підбір рекламних оголошень за іншою технологією не вимагає доступу до даних конкретного користувача

В компанії Google збираються припинити практику відстежування місцезнаходження користувача за допомогою файлів cookie, повідомляє HighTech.
Представники Google заявили про створення технології FLoC (Federated Learning of Cohorts): вона дозволить відмовитися від таргетування реклами на основі cookie-файлів. Стверджується, що FLoC підвищить приватність серфінгу і дозволить не вдаватися до збору персональних даних користувачів.
Зростаючий страх перед відстеженням розташування за допомогою cookie спонукав компанію підтримати законодавство про права інтернету і розробити спосіб ефективно зорієнтувати рекламу без збору всієї доступної інформації про користувача.
Суть технології в тому, що підбір рекламних оголошень по FLoC не вимагає доступу до даних конкретного користувача, а об'єднує людей зі схожими інтересами в групи. Таким чином, рекламне оголошення бачить група користувачів.
Крім цього, використання FLoC дозволить боротися з шахрайським рекламним трафіком.
Google анонсувала технологію в 2019 році. Тестування проведуть у 2021 році. Дата впровадження технології ще невідома, тому що в компанії ще не вирішили юридичні питання. Тестування пройде на базі Chrome.
Як повідомлялося, Google видалить всі дані користувачів з сервісу Play Music.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].