Компанії Apple та Prepear врегулювали питання про використання останньою логотипу у вигляді груші. Prepear може зберегти його, але на прохання Apple змінила форму листка, який кріпиться до черешка фрукта, пише vc.ru з посиланням на The Verge.
«Prepear рада оголосити, що мирним шляхом вирішила проблему товарного знака з Apple», – розповів виданню співзасновник компанії Расс Монсон. Він додав, що в найближчі тижні Prepear змінить логотип у додатку. На сайті його вже поміняли.
У серпні Apple звинуватила творців Prepear в порушенні прав на її торгову марку. Компанія стверджувала, що логотип Prepear у вигляді нахиленої зеленої груші з невеликим листком занадто нагадує логотип Apple.
Prepear – сервіс для створення і організації кулінарних рецептів, а також персоналізованих планів харчування. Він доступний безкоштовно на Android та iOS.
Раніше повідомлялося, що Apple подала заперечення проти реєстрації товарного знака у вигляді груші.