Apple дозволила Prepear використовувати логотип у вигляді груші – після судових суперечок
Однак листок у груші таки доведеться змінити

Компанії Apple та Prepear врегулювали питання про використання останньою логотипу у вигляді груші. Prepear може зберегти його, але на прохання Apple змінила форму листка, який кріпиться до черешка фрукта, пише vc.ru з посиланням на The Verge.
«Prepear рада оголосити, що мирним шляхом вирішила проблему товарного знака з Apple», – розповів виданню співзасновник компанії Расс Монсон. Він додав, що в найближчі тижні Prepear змінить логотип у додатку. На сайті його вже поміняли.
У серпні Apple звинуватила творців Prepear в порушенні прав на її торгову марку. Компанія стверджувала, що логотип Prepear у вигляді нахиленої зеленої груші з невеликим листком занадто нагадує логотип Apple.
Prepear – сервіс для створення і організації кулінарних рецептів, а також персоналізованих планів харчування. Він доступний безкоштовно на Android та iOS.
Раніше повідомлялося, що Apple подала заперечення проти реєстрації товарного знака у вигляді груші.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].