Найбільший у світі виробник харчових продуктів Nestle погодився продати свій бізнес з виробництва бутильованої води в США і Канаді приватній інвестиційній компанії One Rock Capital Partners за $4,3 млрд, щоб зосередитись на своїх ключових продуктах.
Як повідомляє Bloomberg, компанія вирішила продати такі бренди як Poland Spring, Pure Life і Deer Park. Міжнародні бренди преміум-класу Nestle, включаючи Perrier, San Pellegrino і Acqua Panna, не є частиною угоди.
Після продажу менш прибуткових брендів головний виконавчий директор Марк Шнайдер приділятиме більше уваги високоприбутковим операціям з великим потенціалом зростання. Цей крок також має на меті знизити вплив Nestle на забруднення навколишнього середовища і використання цінних запасів води.
Як відомо, швейцарський харчовий гігант оновлює свій портфель і позбувається активів з того часу, як Шнайдер прийшов до влади у 2017 році, оскільки він зосереджується на таких областях, як кава і корми для домашніх тварин.
Нагадаємо: компанія зобов'язалася зробити весь свій портфель водних ресурсів вуглецево-нейтральним до 2025 року.
Як повідомлялось, раніше цього місяця правозахисна група International Rights Advocates подала федеральний колективний позов проти низки продовольчих компаній, серед яких Nestle, Mars і Cargill за ймовірну експлуатацію дітей і співучасть в торгівлі людьми.